De pincode van jouw account dient ter verificatie op de bellijn als je (nog) geen gekoppelde telefoonnummers hebt. De pincode kun je gebruiken om je account te verifiëren. Aan de hand van de pincode kan ons systeem dan het bijbehorende account-saldo opnoemen en jou vervolgens doorverbinden met de gekozen consulent.
Telefoonnummer herkenning
Nadat je eenmaal hebt gebeld met ons systeem en wij jouw telefoonnummer hebben herkend, hoef je de volgende keer geen pincode meer in te voeren. Ons systeem heeft jouw nummer herkend en toegevoegd aan jouw account. Dit werkt alleen wanneer je belt met nummerherkenning aan.
Wanneer je belt via 0909 7000 000 (0,90/minuut) heb je logischerwijs geen pincode/account nodig.
Waar kun je de pincode vinden?
De pincode staat op twee plekken. Wanneer je jouw account bezoekt zul je deze direct bovenaan zien staan. Daarnaast kun je de pincode ook nog boven in de navigatiebalk vinden. Je moet dan wel even met je muis er overheen gaan om de pincode zichtbaar te maken (zie onderstaand). Zit je op mobiel? Open dan het hamburger-menu om de pincode te zien.