Voordelen op een rijtje:


  • alleen betalen voor daadwerkelijke spreektijd, u betaalt pas wanneer de consulent heeft opgenomen
  • reviews lezen en geven
  • chatberichten sturen en ontvangen
  • chatsessies rustig teruglezen in uw account
  • text-consulten versturen
  • gebruik van de functie "gebeld worden"
  • gebruik van wachtrij (indien gebruikt door consulent)
  • transactieoverzicht stortingen
  • uw account, uw gegevens volkomen prive
  • Bonusakties (indien van toepassing)


Een Topconsulenten-klantenaccount heeft veel voordelen. Nadat u bent ingelogd op uw account, hetgeen dat natuurlijk heel makkelijk gaat via Social Login, kunt u reviews van andere klanten lezen, of zelf reviews geven over consulenten die u gesproken heeft. Als u belt naar de bellijn van Topconsulenten betaalt u pas nadat de consulent heeft opgenomen, de tijd daarvoor betaalt u dus nog niet, dit in tegenstelling tot het gebruik van een 0909-servicenummer, daar start de betaling direct, dus u moet dan betalen terwijl u naar het intro luistert en de keuze maakt. Tevens kunt u met een account Chat berichten versturen naar consulenten, als de consulent aanwezig is en tijd heeft kan hij/zij die direct beantwoorden. Als de consulent niet aanwezig is krijgt hij/zij een melding dat er een chatbericht is verstuurd.

Binnen uw account heeft u ook de mogelijkheid om wat info te geven over uzelf, de naam (nickname) waarmee u als klant naar buiten wilt treden, een profielfoto (avatar) etc.


klik hier om een account aan te maken